BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 21 June 2011


poyo je gambar nie hahaha kelakar betul..tapi ensem gak aku haha ..banyak kenangan manis dan pahit kami kami tempuhi bersama...sungguh kuat dugaan kami...tapi kami tetap pertahan demi keluarga....segala cerita susah payah aku ....kami sentiasa berkongsi suka dan duka....hanya tuhan saja yang tahu betapa perlunya kami antara satu sama lain...untuk berkongsi segalanya...memperjuangka segala cita2 keluarga ...membahagiakan keluarga ..demi keluarga kami pertahankan segala2nya ...dari mula  kami sudah tempuhi banyak rintangan ....kesabaran kami untuk terus berjuang bersama...di izinkan Allah....kerana akhirnya kami hampir berjaya buktikan kepada keluarga...dalam kehidupan ada pasang dan surut nya ....itu juga terjadi pada manusia....akhir2 ini hubungan kami adik beradik....sangat panas.....aku tak tau ape puncanya....hubungan tak seperti dulu...ketawa dan menangis bersama...sungguh banyak berubah....kalau boleh aku mahu hubungan kami adik beradik seperti dulu...tak macam sekarang ....masing-masing makin kuat pulak ego...adui macam mane nie.....ape lah masalah ek....tak berhenti masalah-masalah-masalah....YA ALLAH aku mohon pada mu YA ALLAH kembalikan hubungan yang dulu kepada kami adik beradik....ingin kan kebahagiaan...seperti janji2 kami dulu "susah senang kita bersama"..tapi sekarang dahmakin kabur kata2 tu .....Ya ALLAH  bukakan lah hati kami....supaya kembali seperti dulu..... AMIN.......

No comments:

Post a Comment